2009. július 29., szerda

Könyvespolc - Twittelj egy Tropical Fish Hobbyst-ért

nem tudom ki mennyire van benne a különféle internetes blogos egyéb világba. nemrég csatlakoztam én is egy microbloghoz a twitterhez. itt 140 karakter áll rendelkezésedre, hogy tudass valamit a külvilággal. ha szerencséd van híres emberek mindennapjaiba nyerhetsz bepillantást.



de nézzük meg ennek a vizes végét. elég sok halas emberke közli itt a blogján, oldalán megjelent legfrissebb cikkekeit. gyors információszerzés mellett még nyerni is lehet! a Tropical Fish Hobbys magazin is jelen van a twitteren és jó kis reklámakciót hírdetett. aki a twitteren kiírja a "@tfhmagazine I entered the FREE July subscription giveaway contest! http://www.tfhmagazine.com/twitter #tropicalfish " szöveget, az automatikusan résztvesz a sorsoláson, amin július minden péntekén kisorsolnak egy embert, aki egy éves TFH digital előfizetést nyer. azaz, egy évig ingyen megkapja a TFH digitális változatát, amit az oldalon keresztül elérhet.

a következő sorsolás 31.-én lesz, még nem késő elkezdeni :)

ja, és ami miatt postolta, hogy majd egy hete én nyertem az egyik előfizetést :)

1 megjegyzés:

Nyílméreg szekció - Ranitomeya imitator, az utánzás nagymestere

  Ranitomeya imitator  (Schulte, 1986)   A  Ranitomeya imitator  az állatvilág legnagyobb utánzója. Ahogy a faj elnevezése imitator is erre ...