2009. február 22., vasárnap

elégedetlenek

no, azt hiszem a csúcsra értem :) reggeli e-mail ellenőrzésnél látom, h kaptam egy tárgy nélküli levelet, persze egy fenyegető levél volt :D elsőre valami tizenéves huligánra tippeltem, majd eszembe jutott a blogom. írtam pár sort pár szombathelyi diszállatos boltról, hát persze nem teccik senkinek sem a lehúzó véleményem. de én kitartok mellette, persze névtelenül kommentálni a dolgokat jópofa, meg névtelenül fenyegető leveleket írni. nem hogy inkább vegye a fáradtságot, h változtasson és ne ilyen véleménnyel legyenek az emberek az üzletről.

ezek vagyunk mi, a könnyebb oldalát vesszük a dolgoknak és a névtelenség homályából próbálunk ráijeszteni a másikra.

2 megjegyzés:

  1. Lássuk, lássuk :)

    Inadsz

    VálaszTörlés
  2. Lehet hogy csak te vagy ezen a véleményen és nem az emberek? :)

    VálaszTörlés

Nyílméreg szekció - Ranitomeya imitator, az utánzás nagymestere

  Ranitomeya imitator  (Schulte, 1986)   A  Ranitomeya imitator  az állatvilág legnagyobb utánzója. Ahogy a faj elnevezése imitator is erre ...