2009. szeptember 15., kedd

Blogolda - Szavazás

kicsit adós vagyok mindenkinek minden felé így most törlesztem a szavazós részt.

nos ugyebár kérdésem az volt, szükség lenne-e egy új akvarisztikai fórumra. szolid fecsegés helyett szerintem jöjjenek egyből a számok.

Szerinted szükség lenne egy új akvarisztikai fórumra?

  • kellene egy új, ismert segítőkkel 26 (53%)
  • nem kell ide semmi sem... 5 (10%)
  • hozzuk rendbe az akvarista.hu-t 14 (28%)
  • Az AM fórumot kéne népszerűsíteni 4 (8%)
ez összesen 49 azaz majd félszáz szavazat.

az eredmény összességében nem okozott meglepetés, talán ezért is vetődött fel bennem ezen szavazás elindítása. csak azon lepődtem meg, hogy az AM ilyen kevés szavazatot kapott ( a legkevesebbet ) ami vagy azért van mert kevés AM-es szavazott, vagy ők is kihasználva az anonimitást másra klikkeltek.
Az Akvarista támogatottsága nem okozott csalódást, látszik, h vannak emberek akik szeretnék feléleszteni. tovább kommentálni nem is nagyon szeretném, korábban már megtettem.
a többség, a szavazók több mint fele ( nem igazán valós hisz én is szavaztam :) ) egy új fórum mellett tette le a voksát. egy ilyen fórum megszervezése, üzemeltetése azért nem egyszerű feladat, mégha annak is látszik.
de az igényeinek eleget téve elkészült egy fórum vázlata.

megtekinthető az akvarista.forumx.hu címen. a vele kapcsolatos megjegyzéseket megtehetitek itt kommentbe vagy regisztráció után a fórum megfelelő részébe.

1 megjegyzés:

  1. Tisztelettel: Szerintem nagyon sok a téma! A hozzászólásoknál gyakran lesznek majd átfedések, ezért úgy gondolom, hogy nem kell ennyi téma. Nehéz áttekinteni, és végig olvasni.

    VálaszTörlés

Nyílméreg szekció - Ranitomeya imitator, az utánzás nagymestere

  Ranitomeya imitator  (Schulte, 1986)   A  Ranitomeya imitator  az állatvilág legnagyobb utánzója. Ahogy a faj elnevezése imitator is erre ...