2009. január 22., csütörtök

Biznisz - Szombathely díszállatos szemmel II.

Múltkor már írtam milyen is a véleményem a Szombathelyi díszállat kereskedésekről. nos az elmúlt héten és a mostanin megnézegettem holmit is találok. háát... nem sok jót. sajnos csak a belvárosban lévő 3 üzletet jártam körül. így a "nem tudom még létezik-e Tóka" valamint a korábban már dicsért Aquakon kimaradt.


***hiányzó szövegrész***



következtetésképp azt vontam le ha tényleg egészséges halat akarok akkor az Aquakonba megyek. vagy ha akarok egy kicsit is beszélgetni a hobbiról vagy különlegesebb halakról.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ha beszélgetni akarsz akkor akvarista szakköre kéne menned nem boltba ott ugyanis vásárolni szoktak az emberek (már akinek pénze van ) és nem csak beszélgetni :-)

    VálaszTörlés
  2. jó hogy így látod, ez a te véleményed. gondolom jobban örülnél egy olyan kereskedésnek ahol csak leveszed a polcról a zacskózott halat, beteszed a zacskóba, kifizeted, közben senki sem szól hozzád, max annyit, hogy hámhúsz...

    véleményem szerint egy kereskedőnek nem csak eladni kell a halakat és a hozzájuk tartozó eszközöket, hanem tájékoztatni is kell a felhasználókat arról miként is gondozza ezen élőlényeket és a hozzájuk tartozó eszközöket. és ha jól működne a rendszer a kereskedőnek kellene lenni az elsődleges és hiteles információforrásnak is.

    VálaszTörlés

Nyílméreg szekció - Ranitomeya imitator, az utánzás nagymestere

  Ranitomeya imitator  (Schulte, 1986)   A  Ranitomeya imitator  az állatvilág legnagyobb utánzója. Ahogy a faj elnevezése imitator is erre ...